Logo gewenst voor het Team B forum

Gewenst is een eigen Team B logo. Nu gebruiken we het standaard logo van Discourse:

Gewenste afmeting van het bestand is 690x190, PNG.

Je hebt de vrije hand.

Beloning
€40

Procedure
Je kunt een ruw voorstel voor het logo hier uploaden. Wanneer we ermee verder willen, zullen we de opdracht sluiten en in samenspraak tot een versie komen die geschikt is voor gebruik in het forum.

Hi Robert,

Ik heb een voorstel voor een logo gemaakt. En ben benieuwd naar je reactie er op.

Het icoon heb ik gekozen als een vertegenwoordiging van verschillende initiatieven die binnen de coörperatie uitgevoerd kunnen worden en in het midden tot één punt samen komen.

Team-B Logo_0.1

Hi Marcel, wat leuk dat je reageert. Dan hebben we een begin.

Ik vind de “bloem” heel geslaagd.

Een paar suggesties:

  • Lettertype zou wat mij betreft wel iets saaier mogen
  • Witte achtergrond

En als we eruit zijn, dan B over de bloem, met heel klein eronder “team”. Als vierkant icoon.

We zijn er bijna!

Ik vond deze wel geinig https://images.app.goo.gl/2kaCnKMEyuTTASAC8

Hoi Robert,

Bedankt voor je feedback!

  • ik heb een simpeler lettertype gebruikt en de achtergrond wit gemaakt.
  • en meteen je laatste opmerkingen ook maar verwerkt, dus de B over de ‘bloem’ heen. Team kleiner eronder gezet. Door de B boven de bloem te plaatsen heb ik een andere kleur gekozen omdat het contrast er anders niet netjes uit zag naar mijn mening.
  • en meteen vierkant gemaakt, formaat is natuurlijk te wijzigen. Had initiëel het eerder vermeldde 690x190 gebruikt.

Ik ben benieuwd wat je er nu van vindt!

Team-B Logo_0.2

Hallo Robert,

Ik was benieuwd of je nog naar de laatste versie van het logo had gekeken, en of je nog aanvullingen hebt?

Groeten Marcel

1 like

Schandalig dat mijn antwoord zo lang op zich laat wachten! Ik kom er zsm op terug.

2 likes

Hey dit logo vind ik wel mooi! :slight_smile:

Ik krijg blijkbaar geen e-mail updates meer. Ik zal eens uitzoeken waarom niet :slight_smile:

Hey Robert, ieder artikel heeft een instelling voor wanneer je een update email wilt ontvangen… Might help for the next time :slight_smile:

Leuk Marcel, dit lijkt me een goede start.

Ik heb alvast een voorproef genomen en favicon en vierkant logo met jouw B gedaan.

Zou je nog “team B” willen maken in de afmetingen:
360x120px (bxh)
690x190px

en enkel de “B” met bloem in:
120x120px
512x512px

graag allemaal met transparant i.p.v. wit. Dan gaat het ook goed in dark mode.

Wil je je beloning in Bitcoin ontvangen?

Hi Robert,

Ik heb meteen de gevraagde formaten gemaakt, incl de transparante achtergronden.

Je kunt alle bestanden downloaden vanaf: Team B - logos - Google Drive

Laat maar weten mocht je alsnog wat aanpassingen willen! Mag ook later nog, ik heb de notificaties van het topic aanstaan :wink:

Beloning in Bitcoin is zeker welkom!

Met de huidige transfer fees… Ik zou Ripple vragen :slight_smile:

Ik kan je bannen he? :stuck_out_tongue: je weet dat ik allergisch ben voor ripple brrr

1 like

EURC? USDT? USDC? XLM? Want geef nu toe… De TX kosten zijn echt niet grappig meer :frowning:

Beloning is betaald, in Bitcoin. Hiermee kan ik deze job sluiten.

1 like